Identyfikacja wizualna

Spójny wizerunek elementów identyfikacyjnych marki znacząco poprawia pozytywny odbiór.

Wizerunek firmy bezpośrednio wpływa na jej zyski finansowe, dlatego tak ważne jest budowanie pozytywnej świadomości marki, wśród potencjalnych klientów. Identyfikacja wizualna to przede wszystkim spójne elementy graficzne, które pozwalają budować więzi z klientami oraz nawiązywać relacje firma-klient.

Spójna identyfikacja wizualna firmy przyśpiesza przywiązanie klienta do konkretnej marki i pozwala ją wyróżnić na tle konkurencyjnych firm. Elementy identyfikacji wizualnej, które proponujemy naszym klientom to:

  • logotyp (z księgą znaku),
  • kolorystyka,
  • typografia,
  • wygląd opakowań produktów,
  • druki (papiery, bilety, faktury, katalogi, broszury, wizytówki itp.)
  • wygląd budynków i wystrój wnętrz,

Skontaktuj się i poznaj ofertę spełniającą Twoje wymagania.

Wybrane realizacje

Identyfikacja wizualna

Nasza strona wykorzystuje pliki Cookies. Zobacz politykę prywatności.